joi, 23 iunie 2011

SHORT MOVIES by CiLdUs

salut,

nu am mai postat, de ceva vreme buna, nimic. am destule lucrari (oamenii au de unde alege, dar poate ca ma insel...). in plus nici nu pot sa spun ca am atata timp, cat mi-as dori/cat ar trebui, sa lucrez. nu au fost decat cativa cumparatori. insa pentru mine, imbucurator de multi. de exemplu, in urma unui articol aparut in evenimentul zilei, despre povestea fiului meu Luca si implicit a mea, mi-au cumparat lucrari doua doamne mai mult decat dragute din galati, respectiv viena. nici nu mi-a venit sa cred. multumesc raluca, multumesc oana !!!!

azi mi-a venit ideea ca as putea posta si niste filme. filme scurte, facute de mine. sau nu stiu daca sunt filme scurte sau in ce categorie se incadreaza. daca va place vreunul dintre ele, il puteti cumpara. va fac un dvd numai al vostru, cu o coperta, cu dedicatie.... :)

sa vad si eu reactii !!!

by the way...Luca, fiul meu, face progrese. cu pasi marunti, dar siguri. nu vreau sa fiu nerecunoscatoare, insa exista inca aspecte negative ale intregii situatii. veti intelege despre ce vorbesc intr-o alta postare...

pana atunci enjoy the movies si... astept... pareri, astept....cumparatorii iubitori de arta vizuala !!!!

p.s. am uitat sa mentionez ca un dvd costa 100 RON. chiar daca va fi unul...veti putea spune: "pe genunchi", mi se pare fair enough pretul, tinand cont ca am muncit zile si nopti intregi la fiecare in parte. oricum, din punct de vedere financiar, chiar NU IMI PERMIT sa fac... productie. voi cumpara dvd blank, voi pune filmul pe el (CARE VA AVEA O CALITATE A IMAGINII MULT MAI BUNA DECAT PE BLOG !!!!), voi face o coperta, o voi printa cat mai frumos cu putinta, o voi atasa la dvd si va arata cu siguranta mai mult decat fain !!!
1. funky shity city (despre...se intelege... :) ) - fotografii/montaj: cildus; music: the prodigy




2.MD (despre... "manic depression"... ) - filmare/ montaj - cildus; music: jimi hendrix



3.Laba de broasca (dedicat poetului Ion Stratan) - fotografii ion stratan: tudor jebeleanu,  imagine/montaj :cildus; music: mircea tiberian/ chris dahlgren/ maurice de martin









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu