sâmbătă, 23 octombrie 2010

memories...

postez o noua serie de lucrari. le-am facut cand eram la liceu si am zis sa nu le mai tin la naftalina :). vi le-as vinde voua... :) mai strang niste bani pentru terapia fiului meu, iar voi va "designeritzi" peretii caselor cu ceva fain. lucrarile sunt pe coli de hartie si cartoane albe, in format A4. una singura am realizat-o pe un carton galben inchis. este cea cu numarul 23. le-am numerotat ca sa le reperati mai bine, in cazul in care luati decizia sa le cumparati. veti decide voi ce fel de rame li se potrivesc. costul uneia este de 50 RON. cred ca e echitabil, tinand cont de faptul ca renunt la amintirile mele cele mai frumoase... :) daca totusi le vreti gata inramate, scrieti-mi pe adresa ioana_ionescu_cildus@yahoo.com si ne vom sfatui impreuna cum ati vrea sa le primiti. in acest caz, pretul va creste un pic. primii bani primiti pe cele 3 lucrari vandute (multumesc mihaela!!!) i-am investit in niste materiale (jucarii mai speciale) de care are fiul meu nevoie in terapie si in niste medicamente ce ii sunt lui necesare.


























Un comentariu:

  1. tin sa va anunt cu bucurie :)) ca lucrarile cu numerele 21,22,23,24 si 25 sunt "retinute". ele au un cumparator, ce le va rdidca direct de la "sursa" la inceputul lunii noiembrie! inainte partizani! :))

    RăspundețiȘtergere