luni, 18 octombrie 2010

no name

............................
stateam intr-o seara pe terasa la motoare din bucuresti cu un neurochirurg si un tanar grafician (foarte bun prieten). neurochirurgul mi-a facut cinste cu 2 beri, ce mi-au fost servite in pahare de sticla. a treia bere (la care slava Domnului m-am si oprit si apoi am plecat acasa) mi-am cumparat-o singura de la bar. mi-a fost servita in pahar de plastic. m-am intrebat in sinea mea de ce, ba, daca imi amintesc bine, am intrebat si barmanul de ce e in pahar de plastic si nu intr-unul de sticla ca si precedentele....
raspunsul lui conteaza mai putin.
m-am reintors la masa si "baietii" radeau. neurochirurgul zice catre grafician: "ti-am spus ca asa va fi, ca ii va da in pahar de plastic". am ras si eu, ce era sa fac. intreb: dar oare de ce mie mi-a dat intr-un pahar de plastic? neurochirurgul raspunde: "pentru ca esti un <<no name>>. pe mine ma cunosc si de-aia imi dau in pahar de sticla."
unde e morala?
poate nu-i nici o morala, insa omul cred ca avea dreptate. EU sunt un "NO NAME". de aceea m-am gandit sa imi fac un blog, poate asa nu voi mai fi... no name. mai stii ce barman de la motoare va intra pe blogul meu si data viitoare imi va servi berea in pahar de sticla?...
cand esti un "no name" nimeni nu se uita la tine. daca incerci sa faci arta, pentru ca iti place, nimeni nu te baga in seama, pentru ca esti un "no name". cine ar fi interesat sa-ti cumpere ceva atata vreme cate esti un "no name"? cand esti un "no name" si ai probleme personale, pe care nu ti le poti rezolva decat cu bani, nimeni nu sare sa te ajute. pentru ca esti un "no name".
copilul meu de 3 ani a fost diagnosticat cu tulburare autista. terapia prin care se poate recupera in minimum 2 ani, costa 20 de milioane de lei vechi pe luna. eu nu dispun de banii astia. o mama "no name" care nu stie cum isi va ajuta copilul... pun pe blog lucrarile mele. poate cineva le va cumpara si voi reusi sa mai strang niste bani. si cu ocazia asta poate voi reusi sa am si alt statut: NU ACELA DE "NO NAME"!
DOAMNE AJUTA !!!

Un comentariu:

  1. Buna, Sper sa iti fie de folos, am gasit asta :
    http://andreeamarinbanica.acasa.ro/articol/Andreea-Marin-Banica-a-obtinut-audienta-la-Ministrul-Sanatatii-pentru-schimbarea-Ordinului-50-2004-care-ar-putea-salva-multe-vieti-2/1

    RăspundețiȘtergere